Saturday, January 29, 2011

Braces@pendakap gigi

Mula pakai braces bulan Oktober tahun 2009. Dah lame nak pakai besi ni
Mula tekad nak pakai braces ni lepas mama aku tegur gigi aku yang semakin kedepan. Mama mmg lame dah suh pakai braces ni tp time tu tak dapat galakan dripada abg@suami...
So lepas abg dengar sendiri mama komplen gigi aku makin ke depan die barulah die memberi keizinan. tu pun secara kebetulan je mama tercakap:-)Lepas pd tu bermula misi mencari tempat untuk pakai braces ni..


Nak tgk tak gg aku sebelum pakai braces??


Daripada sisi gigiku..(ni gambar kahwin)
sekarang..


~Teringat doktor gigi panggil aku robocop..aku terpinga-pinga jap.pastu baru teringat oh disebabkan gg besi ni..hehe..~

2 comments:

  1. Salam.. AisHa, boleh tak nak tanya sikit.. Sakit tak masa doktor pasang braces tu? Mahal tak kosnya dan kena pakai braces tu utk berapa lama? Nur pun ada masalah susunan gigi yang tak teratur. Memang bercadang nak buat, tapi tak tahu bila.. Harap boleh kongsi info. Thanks..

    ReplyDelete
  2. kak nur-
    wslam..mase doktor pasang x sakit..tp dalm beberape hari lepas tu baru rase sakit die..temph berape lame tu atas org gak kak..tak same. ade yg kejap n ade yg lame..kos yg saye pakai 3k tp boleh byar ansur2:-)

    ReplyDelete