Monday, January 3, 2011

Hari pertama Kakak ke Taski

Hari ni adalah hari pertama kakak ke taski..umi kejut kakak mandi pagi.. Nak mandi tu mmg liat la skit maklumla sejuk n kakak pun tgh sedap tidur.Nasib baik ade ayah hanh@wan pujuk.. So ayah hanh die la yg mandikan..sampaikan umi nak lap bdn die lepas mandipun kakak xnak, nak gak dgn ayah hanh die..Dari mandi n pakai baju, pakai tudung semua ayah hanh die.. tq ye wan pujuk aisya humaira..heee


Kakak nak g sekolah!!

Kakak yg kepenatan ptg tu..

Kesian kat kakak..balik sekolah dlm pukul 12. Aku plak ambik lambat anak2 dari umah pengasuh sbb ade meeting lak.. dlm kul 3 sampai umah.. Tgk kakak mcm letih je.. macam mane la kakak hari pertama kat sekolah ek? mmm..teringin umi nak g intai tgk tp disebabkan kerja xdpt umi nak g tgk kakak hari pertama kat taski. Kalau ikut kate pengasuh kakak nampak ok je. pengasuh siap dukung lg kakak masuk van sekolah. pengasuh kate kakak ok je..baik anak umi:-) Belajar rajin2 tau kakak, umi n abah nak kakak pandai..


umi, abah syg kakak

Si debok butak menyaksikan kakak lena!! kakak penatla Hariz..

haih... ini budak xder keje lain..hisap jari jeh!!

~Harapan umi n abah hanya ingin melihat anak2 berjaya hidup di dunia&di akhirat..Amin~

No comments:

Post a Comment