Saturday, January 8, 2011

Kenapa kakak?



Hari jumaat mcm biasa amik anak2 dr umah pengasuh dlm pukul 12. 25pm.. Aku baru tau dari pengasuh yg kakak taknak pegi taski ari ni.. kakak kata "x nak sekolah". huhuhu.. ape yg menyebabkan kakak xnak sekolahpun tak tau la:-( puas aku n abah tanye kakak... minggu depan aku kena curi gak mase nak jenguk kakak kat taski.... kesian kakak, umi n abah tak berkesempatan lg nk jenguk kakak kat taski..aku akan minta pelepasan dgn sek jap untuk keluar time takde kelas....minggu depan adalah minggu ke2 kakak akan ke taski.


eleleee..cian kakak


beria benar kakak nagis taknak g sek


Secara kebetulan..ptg jumaat tu kitorg bawa hariz ke klinik ibu&anak (appoiment). Balik dari klinik tu kitorang lalu kat taski kakak. kitorg suh die ke sekolah.. tetap die kata taknak..sampai nangis2..hmm ape yg tak kenapun tak tau la... harap tak berpanjangan. Tapi umi faham,,kakak kecik lg..lgpun tempat ni adalah tempat baru kakak..kakak masih lgi dalam keadaan menyesuaikan diri kat sini...


Gambar takde kaitan: kakak yg ceria n suke brgambar



suke sgt kakak kalau dapat main dgn Hariz!


~Harap minggu depan kakak g taski tau~

1 comment: