Wednesday, February 9, 2011

Beg baru:-)

Kakak nak masuk taski, umi n abah ade la beli beg kat kakak..
Beli beg tu murah je..harga dalam belas2 ringgit..
x sampai sebulan zip dah rosak.. mm..konon nak beli murah2 je nak jimat duit...lain plak jadinya.
last2 pakai kejap dah rosak.mmm:-(
so untuk kali kedua ni kitorang beli la yang elok skit..
Harganye bolehla tahan..xder la mahal sangat. tapi rasenye dah berkualiti skit dari beg sebelum ni.. harap tahan lama....


Hari ni balik awal g bayar yuran taski kakak untuk 2 bulan terus..nak bayar untuk setahun tak mampu lagi..huhu..

~Kakak semangat nak pergi sekolah dengan beg baru~

2 comments:

  1. akak pun beli beg adam yg mahal siokit. memang tahan lama..

    ReplyDelete
  2. serik dah saya rase nak beli barang murah..huhu

    ReplyDelete