Wednesday, March 30, 2011

Ayah hanh n ciksu


Orang yang rajin melayan kakak kat rumah ni adik aku..
rajin layan n rajin buat gaduh..
haha..
kakak nak gaduh dengan org besar ye..
takpe gaduh manja-manja kan..

Kakak memang pantang, kalau nampak je ayah hanh die nak kuar, mula lah die pesan nak aiskrim..
kalau dengan abah plak suke mintak biskut..biskut ape lagi kalau bukan biskit chipsmore..
suke la sgt biskut tu..


~kakak, kakak kena tunggu ayah hanh kerja dulu n kakak leh mintak macam-macam!! haha~

2 comments: