Thursday, March 3, 2011

Kakak demam lagi..

Kakak demam isnin lepas..tapi tetap bersemangat nak g taski. Pengasuh kate kakak nak pergi jugak sekolah sampai nangis-nangis.. mm..xper la kakak nak pergi (aku cakap kat pengasuh)

Di sekolah abah teman abah jap..



Hariz pun tak berapa sihat gak..gara-gara jangkit dengan kakak.
Hariz telah menunjukkan tanda-tanda macam nak merangkak sekarang ni..



~Harap semuanye cepat-cepatla okey~

9 comments:

  1. hanya ibu yg memahami..
    http://clothpuppet.blogspot.com/2011/02/baby-ibu-budak-sihat.html

    ReplyDelete
  2. klu anak3 demam..kita ibubapa mmg x senang duduk. akak mesti mintak mc sbb nak jaga anak2.

    semoga kakak dan hariz cepat sembuh.

    ReplyDelete
  3. kakak minum 100 plus yer kakak..

    ReplyDelete
  4. mcm ni lah kan klau anak 2, sorang sakit, sorang lg mesti jangkit. cepat sembuh anak2...

    ReplyDelete
  5. t'nie-yup..kite sbg ibu
    zue n as-tq atas doa kalian
    astina-diorg dah mkn ubat n dah nampk keadaan diorg semakin baik.

    ReplyDelete
  6. musim kot.. anak2 akak pun berselang seli demamnya ni..

    ReplyDelete
  7. k.min-Ye kak kan..musim agaknye:)

    ReplyDelete
  8. anak sy, yg kecik tu la...asyik flu n selsema..sampai pi tiga doctor..baby memang lambat baik agaknya...
    farah, seriau aku tgk baby ko atas meja bengkel kh...huhu...

    ReplyDelete
  9. k.aza-meja tu lebar..kitorg gabung dua meja tu.. tapi kitorg mmg wat keje mengadap je la kat hariz..riso gak

    ReplyDelete