Tuesday, March 29, 2011

Kakak takut


kakak kalau jumpe maskot......
ketakutan..
tak mau duk dekat-dekat..
senyum tak nak dah..
die tak gigit orang la kakak..
memang kelakar..
ada satu lagi gambar kakak dgn maskot kartun Barney..tapi tak jumpe lak..huhu

Gambar ni plak dgn badut yg buat belon:-)

~takut sgt la ye~

3 comments:

  1. sama dgn ana...aku je kut yg beriye pegi kat maskot tu, dia nan ado..huhu

    ReplyDelete
  2. alahaiii siannyer kakak nampak sangat kat muke die tuh takut sangat hihi, takpe kakak nanti anty babap maskot tuh yer hiks :)

    ReplyDelete
  3. alfa-
    ha a..same la kte..maknye yg beria suh die duk dekat nak brgambar

    mappiau-
    kena paksa bergambar..haha

    ReplyDelete