Monday, March 14, 2011

Minat kakak





Sekarang kakak minat sangat mewarna gambar-gambar dan kakak juga dah boleh tulis ikut dot-dot..
umi tengok sejak kakak sekolah ada nampak perubahan pada kakak...
buat kerja pun dah boleh fokus, dah pandai mewarna..boleh la mewarna tahap umur 4 tahun tu..
berbanding sebelum ni (sebelum ke taski) kakak memang buat sekejap je..pastu dah tak nak buat dah..
umi tengok banyak perubahan pada kakak.
Alhamdulillah..



Majalah Playhouse Disney pun kakak suka..terpengaruh tgk kartun kat tv




Dengan ciksu kesayangan kakak..kertas ni aku print amik dr internet





~Nampak kakak ralit jugak la dgn aktiviti ni..kalau tak kerjanye mengemas rumah je(faham2 je la budak kemas rumah)..huhu~

3 comments:

  1. buat mural kat dinding belum minat lg ke kakak? ehehehe

    ReplyDelete
  2. betul kata as.. nantu kat dinding penuhla murak.. hehe

    ReplyDelete
  3. as n etiey-sebelum ni selalu dah die buat mural kat dinding..heee.. tapi sejak sek dh reti dah pakai kertas:)

    ReplyDelete