Monday, April 25, 2011

Bawa kakak

Kami 3 orang kuar jap g beli barang..
Mula2 tu ingat tak nak la bw kakak ni..
Aku nak g dgn adik aku je..
Lepas tu abg suh bw gak la kakak ni..sebab die dah lame tunggu nak ikut gak..
Aku bukan ape tak nak bwk die..takut die mintak macam2..hehe
Akhirnye bw gak la kakak ni..
sebelum tu aku pesan awal2 lg dekat kakak kt rumah..
kakak jadi budak baik..xnak nangis2..dgr cakap umi....kalau tak umi tak nak bwk kakak lg..aku warning die baik2
Nasib baik die ikut cakap umi die..:-)



Anak umi dah besar kan..umi rase kejap je mase berlalu..


Die tgk brg yg die berkenan...
pilih la korang..kakak pilih bekas pensel warna pink..adik aku kelabu lak
Kakak dah tak lari2 dah sana sini..kalau tak sebelum ni..tak sempat nk kejar..makin cerdik dah anak umi :-)

Kakak tunggu je bekas pensel die tu..sabar ye kakak..kena bayar dulu

Lain kali umi bawak kakak lagi k...aku plak terbeli kasut..haha..terbeli ker? dugaan...

9 comments:

  1. wow...epinya dorg shopping pencel case..

    ReplyDelete
  2. wah2x ..sakan shopping...
    tgk oic korang shopping pun mcm bestt jerkk..

    ReplyDelete
  3. akak pun selalu buat perjanjian ngan adam dan alif.. sebelum keluar rumah..

    ReplyDelete
  4. cik hani & deqlis &etiey-
    sronokla dorang dpt beks psil baru:)..hakikatnye adik saye tu dh brape kali dah mak saye belikn bekas pensel..ni beli lg..

    kak min-
    tu la pasal..kena pesan awal2 kan..klu tak di luar kawalan la dorang ni..

    ReplyDelete
  5. ahaha.. org pmpn mmg.pantang nmpk lawa... hmm

    psst..suka la kene serbu.. klo ade org bagi...saya lagi suka!!!!

    ReplyDelete
  6. bagus la macam tu, dulu ligat sekarang pandai dah..
    anak nora..dulu alahai anak ibu yang baik..sekarang taring dia da panjang..hu...

    ReplyDelete
  7. shah-lain macam je bunyi nye..hehe

    nora-budak2nikan.time die ok, ok la..tp harapnye..berterusan la kan..

    ReplyDelete
  8. besar dah anak....alhamdulillah....

    ReplyDelete