Sunday, April 24, 2011

Cloth Diapers yg kami ada

Kat sidaian


Anak-anak boleh dikatakan pengguna tegar CD ni..kami spare jugak lampin pakai buang tp jarang la kami pakaikan utk anak2..

Ade 3 jenama yg kami ada iaitu babyland, kawaii, lunatots.

Aku rase dlm 3 jenama di atas lunatots yg plg best.. sesuai la dgn harga die tu kan..
Getah bahagian paha CD ni tak terlalu ketat sgt..material lembut, mmg best la. Tu bg aku. Org lain tak tau plak kan..

Ingat nak tambah lg CD lunatods ni..tp slow2 la tambah. Beli skit2 dulu kan.

Hariz pakai cd lunatots..

4 comments:

  1. wah banyak juga. jimat lah kan/./..

    ReplyDelete
  2. pakai cd mmg jimat kan...tp sy bli 2 je kat hazim sbb kes malas nak basuh cd...hehe

    ReplyDelete
  3. etiey-
    mmg jimat gilozz

    shah-ye la tu comel

    silverlady-
    sgt2 mnjimatkan..kami same2 basuh. maksudnye encik suamipun same2 tolg basuhkan..hehe.lgpun basuh cd ni kan tak susah n nak jimat punye pasal...

    ReplyDelete