Wednesday, April 6, 2011

rase bersalah..



umi sgt2 kasihan pd kakak..
umi minta maaf ye sayang..
umi tak sempat nak layan kakak macam dulu..
dulu kakak takde adik..
sekarang kakak dh ade adik..
tapi kasih sayang umi tidak berbelah bhgi..
sayang umi pada kakak adalah sama..
sayang umi pada adik hariz juga sama..
dua2 umi sayang sgt2...

4 comments:

  1. alahai terharunye, dan sangat touching

    ReplyDelete
  2. ini la dilema anak sulung.. adam pun selalu kata dulu ibu ngan ayah jaga adam. sekarang asyik jaga adik jer... tapi dia tak tau kita sayang diorang sama rata..

    ReplyDelete
  3. sy kadang2 rasa bersalah pada adik..sbb sy sgt menatang si kakak...risau dia terasa atau jeles, kadang2 adik kita biarkan

    ReplyDelete
  4. sama lah dilema yang menimpa saya, si abang terpaksa mengalah dalam banyak perkara, tapi kasih tak pernah berkurang walaupun terpaksa dahulukan adik dalam hampir semua ketika... sob sob

    ReplyDelete