Monday, May 9, 2011

Apabila si lemak susu boleh merangkak

Assalamualaikum...
motif aku blurkan gambar ciksu? tak pakai tudung lagik..haha
Hariz skang dah boleh duduk. Cuma masih belum pandai nak menyeimbangkan belakang die lagi.
Kalau die merangkak n tetiba die duduk aku akan cepat2 letak bantal or tahan belakang die.
Ada 2/3 kali dah tumbang si hariz ni.

Senyuman yg mencairkan hati umi

Hariz leni pantang nampak benda lagi-lagi la benda yg kecik2 tu..die akan telek2 n terus sumbat mulut die..

Elok benarla skarang..kakak tukang tabur barang, si adik plak tukang kutip..hmm:-)

Budak lemak susu bersama umi..hehe

5 comments:

  1. napa mostly budak yg bf nih suma mesti bibir atas muncung sedepa.. ala ala angelina jolie gitu

    ReplyDelete
  2. mane tak angelina joli cik pah...dah sik nyonyot je...tp takpe...seksi gitu...ratu pun kalau ade rezki anak ke3 nk bf gak...insyaAllah...

    ReplyDelete
  3. angelina jolie versi lelaki...hehe

    ReplyDelete
  4. cik pah-
    agaknye betul kot jawapan yg ratu bg tu:-)

    ratu-
    ha a la..mmg keje die nyonyot je..budak nk cpt cbesar:)

    silver-
    oh..versi lelaki pun ada eh..hehe

    ReplyDelete
  5. dulu sellau risau bilalah anak aku nak duduk, nak merangkak nak berdiri pegang barang..tapi rupa2nya dia buat sume tu serentak...sekarang tak terlayan

    ReplyDelete