Wednesday, May 4, 2011

~Hariz 9 bulan~



Harap kali ni berat hariz makin naik..byk bulan dh tak naik

hari ni bekal pengasuh 2 botol tp langsung tak mau isap:-(
nasib baik hariz ni jenis yg senang makan...







Gigi hariz dah tumbuh..nampak 1 kat atas, kat bawah ade 1 gak yg naik..




nak tgk mural dalam kereta tak? habis kereta kami..huhu



Anda nampak anak panah merah itu..
habis..habis...tak cukup kat rumah, dlm keterpun ada..
yg ni kakak conteng mase die kuar dgn abahnya..
abahnye tak sedar si kakak ni dgn tekun membuat lukisan ni..ayyo

8 comments:

  1. anak akk yew??? aawww...comelnyew!!!! sy teringin lak nk ad ank..huhuh

    ReplyDelete
  2. lady-
    1 hari nanti adikpun akan merasa ade anak sndiri

    ReplyDelete
  3. hahahha.. mula2 mmg trgini nk anak..klo dah ramai2.. hmm jenuh nk menjaganya..kan akak kan

    ReplyDelete
  4. adeh...camne nak bg hilang conteng tu...haha...hariz mmg comel..bape kg ni?

    ReplyDelete
  5. alahai dah besarnya.. moga jadi anak yang soleh. amin

    ReplyDelete
  6. dia kurang minum susu sbb nak diet lah tu...dah aktif nak berjalan

    ReplyDelete
  7. shah-
    akak suke anak ramai:)..mula2 biaselh

    silver-
    tu la..mcm mane nak ilangkan eh..susah rsenye sbb pen tu dah menyerap dalam:(..hariz bulan lepas 8.3kg

    etiey-
    tq.. masin mulut etiey..amin

    kak aza-
    betul kot..sang nipun dah manjat2 nih:)

    ReplyDelete
  8. comelnyer gigi hariz nan sebatang tu...

    ReplyDelete