Saturday, May 14, 2011

Hariz yg membesar





Hariz skarang tak boleh tgk orang makan..
walaupun die dah kenyang..kalau die tgk org mkan die akan tgk dan merengek mintak nak jugak..
Alhamdulillah setakat ni die jenis yang senang makan..
Gigi pun dah naik 2 btg kat atas n 2btg kat bawah..




Senang ada kerusi ni. Beli time kakak dulu kat ikea.
tak yah nak dukung2 dpn umah..tupun nasib baik stakat ni die nak duduk lagi kt kerusi ni..:-)

4 comments:

  1. comel kan budak2 tumbuh gigi...teruja tgk dua btg gigi bawah luqman...tapi atas takdo, minta pinjam gigi hariz bleh?? ehe

    ReplyDelete
  2. kak-
    betul kak..yg kelakarnye hariz tumbuh sebatg dulu kt atas ari tu..tgk muka die mcm gigi rongak plak..haha..kelakar. sekarg baru dah ok dh sepasang:)

    ReplyDelete
  3. comelnya hariz duk atas kusi kat luar rumah... nak pulak dia duk diam cenggitu eh.. nak bagi makan pun senang kan..saya pun ada..senang harak kulu kilir kalau balik kg sbb senang nak cabut2 kaki dia..orang kg meluat la tengok tapi 'ada aku kesah'...hahaha

    ReplyDelete