Tuesday, May 3, 2011

Selamat Bertunang

Ni antara member baik aku ..
kami kenal masa belajar kat maktab dulu..
org kluang johor...
org yg ajar aku makan ikan keli..ni la dia..haha
baru melansungkan pertunangan dgn org perak.
jadi org perak la ko lepas nih:-)


Selamat bertunang ye ayu...
kami doakan smoga pertunangan ko sampai ke jinjang pelamin..
Anak-anak aku nak bergeng ngn anak ko nih..hihi

cepat2 langsung majlis..
jgn tunang lame2 tau..
aku dah tak sabar nak tggu nasi minyak ko:-)

7 comments:

  1. selamat bertunang kat member farrah tu eh.. moga cepat2 kahwin boleh join kelab ibu-ibu muda....

    ReplyDelete
  2. lucky-betul2..tak sabar menunggu nih:-)

    ReplyDelete
  3. nak ucap selamat bertunang jugak kat ayu, mudahan perkahwinannyer nanti akan kekal bahagie buat selamenyer :))

    ReplyDelete
  4. selamat bertunang juga ye kat member awak...

    ReplyDelete
  5. May allah bless ur fren n her family..heehe...tetina menyibok...sorri..but may i be ur follower?? huhh...hit me bact if u want

    ReplyDelete