Thursday, June 23, 2011

Persiapan raya ~anak~



Salam...
Sekarang dh masuk bulan jun..
bulan jun dah nak abis dah..masuk julai..tak lama lg puasa.
Puasa dah abis ganti ke blum farah?  syhhhhhh....hehe


Kitorang dah beli baju raya anak2 masa pergi kL hari tu..
Cuma persiapan baju raya anak masih belum lengkap lg..
ada lg yg tak cukup..
Beli skit2..memandangkan ahli semakin bertambah..kitorg kena bujet betul2..
Kalau nak beli skali gus mmg tak dan..nak sedia duit raya lg..kuih raya lg..blk kg lg..semuanya memakai ongkos..hehe

Baju mak ayah nanti dlu..
Nak tema ape ye baju raya tahun ni??

4 comments:

  1. salam kenal,

    baju melayu dah tempah
    cuma baju moden nk beli
    cukup bulan nanti ...hehe

    ReplyDelete
  2. betul2.mak ayah lasssssttttt skali.kalau takde budget pun takpe.leh pakai yg lama2.janji anak2 hepi...ratu pun alakadar je tahun ni.byk brg sme naik kan.kena jimat cermat.

    ReplyDelete
  3. ati-
    bagus dah tempah awal..kitorg beli bau ready made je..hee

    ratu-dah ada anak ni tau2 je..utamakan dorang dulukan

    ReplyDelete
  4. wah..semangatnya fara
    betul la tu, kena buat perlahan2, takde la rasa budget larik bila dekat2 raya kan? yg penting belanja dengan berhemah

    ReplyDelete