Tuesday, July 12, 2011

Adapter utk Spectra di dalam kereta

Sekarang senang dah ada butik fabulous mom kat kuantan.
Senang skit nak cari gajet penyusuan kat sini.

Lain la kalau duk kat KL yg sememangnye semua ada..
Masa otw dr Lipis ke muadzam  minggu yg lepas, ngadu gak kt suami lenguh tgn pakai pam manual ni..

Gtau die nk beli benda alah ni..suami ok je..hee
Jauh tu amik masa dlm 4 jam gak la perjalanan.
Kerja megepam mesti diteruskan..

Akhirnya berjaya gak  beli adaptor spectra..maklumkan spectra kan pakai elektrik sepenuhnya.
Maknanya skang aku leh pakai pam spectra3 dlm kereta dgn tenang..heee


Korang boleh rujuk sini untuk info lanjut pasal adaptor ni k..

No comments:

Post a Comment