Saturday, July 16, 2011

~Baby gempal sebab susu ibu ye~

Ada terbaca dalam buku baby yg menyusu ibu sepenuhnya kelihatan gempal kerana kerap menyusu waktu malam

Baby yg saiz die kecil skit yg kerap menyusu siang hari dan kurang pd malam hari..

Ini kerana pada waktu malam susu kite lebih berlemak..

Hariz sudah hampir setahun menyusu dgn susu ibu sepenuhnya..:-)


kakak plak 6 bulan pertama dgn susu ibu..tak tahan tgk gmbar ni..kakak  masuk bwh kerusi nangis tak leh kuar..haha

5 comments:

  1. btol..baby yg minum susu ibu sepenuhnya mmg akan montel...dlu anak saya ontel gak,tp bla da stat lasak da susut badan dia..

    ReplyDelete
  2. Hahahahahaha..susu ibu yerrr..gitew..faham..harap-harap Aakif xmasuk bawah meja atau bawah kerusi lah yerrr

    ReplyDelete
  3. yatzakie-
    slalunya kan..kbykannya tembam2..

    kaki wayang-
    agaknya kalau la si akif masuk bawah kerusi tu camne la ye..lekat tang paha jela..tembam sgt pahanya..hehe

    ReplyDelete
  4. geram tgk anak2 farrah...semangatnye

    ReplyDelete
  5. siver-
    kecik2 ni semangt la..stat dorang dh pandai jln skit2 turun berat..:)

    ReplyDelete