Wednesday, July 6, 2011

Hariz warded lagi..

Assalamualaikum...

Lama x menjenguk blog ni...rindu nk berblog macam dulu.
Tapi keadaan tidak mengizinkan.
Sabtu lepas telah bermula kelas yg pertama.
ade bbrp kerja yg perlu disiapkan sebelum bermula kelas yg yg ke dua iaitu 30Julai ni.

Isnin plak pukul 2am(4julai) hariz masuk wad lagik..:-(
puncanya sama mcm dlu gak. pilu sgt tgk hariz berkeadaan mcm ni..
Ya allah smoga hariz cpt sembuh.

Dah 2 hari tak g kerja..baru hari ni g kerja. mintak maid tolg jaga hariz utk hari ni n esok..

Ya Allah, kau berilah kesihatan yang baik buat anak-anakku....

7 comments:

  1. smoga hariz cpt sembuh....cian dia...

    ReplyDelete
  2. kenapa dgn hariz? apa2 pun, moga hariz cepat sembuh!

    ReplyDelete
  3. Nape dengan hariz? Kesian la tgk dia dgn wayar2 tu...

    ReplyDelete
  4. semoga hariz cepat sembuh..amin

    ReplyDelete
  5. fara...hariz sakit ape?kesiannye...moga cepat sembuh...insyaAllah

    ReplyDelete
  6. tq semua diatas doa kalian. hariz kena pneumonia..

    ReplyDelete