Monday, August 1, 2011

Akibatnya,,,,

Sory kakak, umi tak sempat la sayang..
Insyaallah ye kakak lepas ni umi cube gak curi masa untuk  bersama dgn kakak ye..
Ni lah akibatnya lama tidak beraktiviti dengan kakak..

Asalnya beginilah bilik kami yg telah dihias oleh abahnya..kemudian????
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Hasil guntingan dan tampalan kakak menghiasi lagi bilik kami..ehehe.


Abahnya terperasan kakak membuat aktiviti ini..tp dibiarkannya...huhu

3 comments:

  1. uiiii ni omak ngan apak eh kono banyak bersabar neh huhuhu. Bile anak dah start menunjukan kekreatifkan memang kene tarik napas panjang ooooo hihihi

    ReplyDelete
  2. bdk2 mmg kreatip....ratu pun bila dah benti keje mmg niat nk focus pd anak2 100% insyaAllah...

    ReplyDelete
  3. mapiau- tu la pasainye..kreatif la tu sgt..hehe

    ratu-owh ratu..fokus kt anak sepenuhnye ye..bagusnye ratu..:-)

    ReplyDelete