Sunday, September 18, 2011

Masih setia dengan Cloth Diapers (CD)


Kakak dan hariz masih kitorg pakaikan dgn CD ni..
Jimat tu mmg jimat la..
Tak payah kitorg peruntukkan duit setiap bulan nak beli pampers pakai buang kan..
Yang penting anak2 selesa pakai dan cucipun senang..

3 comments:

  1. ana pun dah jatuh cinta dgn cd ni..br2 ni ada member bg yg AI1 tu..ok jugak tp xleh pkai lama2, kalau x bocor...pastu br2 ni jugak g beli sekeping yg AI2 punya...masih lg x habis pre wash..:)

    ReplyDelete
  2. basuh tangan ke basuh mesin ni....

    ReplyDelete
  3. ana-
    sgt berbaloi pakai cd ni..sama2 kite mggunakannya:)

    ratu-
    pakai mesin je..tp kalau ade najis sembur je dgn air..x susahpun..x yah pakai tgn..kain die mmg senang najis hilang x melekat..

    ReplyDelete