Tuesday, September 13, 2011

semakin ceria

sekarg hariz nmpk lebih sihat, lebih ceria..
hepy kan tgk anak kite macam ni.
Kalau diikutkan hariz ni kami dah lama x bwk keluar g mane2 sejak die masuk wad kali prtama.
Kalau kami keluar pun kami akan tinggalkan hariz dgn maid..
Nampak la sgt hariz ni jakun(hehe) kalau bawak die naik keter..
Nk blk kg pun tak brani sebab paru2 hariz masih lemah lg..

1 comment:

  1. takpe yg pntg anak kite sihat.sok dh sihat betul baru bwk dia outdoor kalau tak nanti dia takut ngan org lak kan...

    ReplyDelete