Sunday, October 9, 2011

Gincu Oh Gincu!

Apakah itu GINCU? Menurut Kamus Dewan gincu adalah barangan kosmetik yang diperbuat daripada lilin, minyak dan lain2 bahan yang biasanya digunakan untuk mewarnakan bibir supaya kelihatan lebih cantik dan menawan.

Aku adalah peminat setia gincu..
sgt suke gincu..
x sah kalau pergi mane2 x pakai..
Lagipun bukan susahpun nak pakai..calit je kat bibir ni kan..hehe

Warna merah menyala sperti di atas kah? oh tidak sama sekali..

Warna pilihan aku adalah ini......


warna yang tak tidak terlalu pekat...
yang pasti bukan merah menyala..huhu




Ni antara gincu yg aku ado..
Skit je..gincu aku byk yg aku bg kt mama..
Tapi mama skang bukan pakai sgtpun gincu..
nak bg adikpun..adik kecik lg..so bg la mama..
Kat bibikpun aku dah bg 1..

Geram tgk gincu maybelline kan..macam-macam kaler tu..
Gincu maybelline aku last beli dlu masa belajar kt maktab..
bibir jadi kering dan menggelupas..
kureng sesuai..
Nasib la aku x leh pakai brand ni..huhu

No comments:

Post a Comment