Tuesday, December 20, 2011

Mak Su Nab Nasi Air

Antara tempat yg kitorg x miss pergi adalah restoran Mak Su Nab Nasi air ni..
aku klu balik klate lama mmg konpem cpt gemuk! haha..asyik makan je keje..hehe

Kelate mmg femes dgn nasi air..sup dorang mmg mabeles..best!
mmg kena la dgn tekak ni..

Ni la kedainya...


nasi air special saya!


kakak pun suka!
satu lagi tempat yg super best nasi air ni kat Pasar Siti Khadijah.
tapi tutup plak masa kitorg g hari tu..:-(

Balik klate kejap je kali ni sebab x bawak hariz kan..
untuk pengetahuan..hariz x bleh dibawa ke tmpat2 terbuka..

bwk jalan jauh2 pun x bleh..hariz gak x bleh dgn ekon kereta..
hariz perlu rehat dlu sehingga die besar skit..

kami perlu ikut nasihat dari doktor pakar kanak2 yg kami jumpa hari tu..
demi anak lelaki kami ini..

6 comments:

  1. lama sungguh tk ke mak su nab...masih sedap spt dulu lagi ko??

    ReplyDelete
  2. kat kuala berang pun ada nasi air yg sedap..kat tepi masjid tu...sedap kan nasi air ni...mkn dgn telur masin...fuhhh..

    ReplyDelete
  3. dieyana-
    kedai mak su nab ni dah lama kan..klu ikut suami sy kate x la sesedap dlu..tp bg saye ok je..hehe

    ana-
    owh ye ke..leh la kami singgah nanti sebab kat kuala berang tu umah atuk saye..:-)

    ReplyDelete
  4. tak pernah singgah pun.. lalu jer.. azizan kata tak best. dia tak nak singgah...
    tak pa berkorban demi anak... at least mak ayah dia still leh jalan2.. akak dulu 5 tahun memerap kat kl jer. langsung tak leh keluar ke mana-mana. tapi demi anak kita terima jer kan???

    ReplyDelete
  5. btullah pegi KB last week asyik makan aje..dr pagi sampai ke mlm..seronok btul sbb senang sungguh cari makan..

    ReplyDelete
  6. yasminhamid-
    us. zizan x suke yek..kalau sy mmg feveret la tu..
    ye kak.nak wat camner..terima seadanya dgn redha dan mengharapkan die pulih sepenuhnya..insyaallah

    cik CT-
    ha a..asyik makan je mau x naik berat nih..heee

    ReplyDelete