Tuesday, January 3, 2012

Wardina dan fesyen jubahnya..

Assalamualaikum..
Puas gak google nak cari gambar si cantik manis wardina yg nampak jubah sepenuhnya..

Banyak gambar sekerat je:-(
Antara gambar yg ado ialah.......

Sangat suka tengok org pakai jubah hitam yg plain gni..

cantik!

wardina dan peminatnya..

Wardina Safiyyah adalah salah satu ikon, role model dan inspirasi bagi peminatnya. Ini kerana perwatakkannya sebagai seorang muslimah yang bijak dan beribawa. Semoga beliau berjaya dan mudah-mudahan mesej yang beliau cuba sampaikan mampu menembusi setiap hati yang terleka oleh kehidupan yang melalaikan.




p/s-tadi ade org yg  bertanye member sekerja saya..adakah saye mengandung?..member saye tu balas..tak. die x ngandung...die memang suka pakai jubah..
(jawapan selamat.. HEHE..mmg betulpun jawapan member saya tu..)

Sejak akhir2 ni saye mmg cukup suka memakai jubah. sebenarnya jubah yg saya pakai tadi(di tempat kerja) mmg baju mengandungpun..sebab ade tali kat belakang. tu yg org leh konfius .. tapi saye buat jubah plak:-) hee..takperkan:-)

4 comments:

  1. dieyana pun dah mula minat kat wardina ni...comel, natural aje....

    tahniah...heheheh

    ReplyDelete
  2. dieyana-bukan stakat cantik..bijak lak tu kan..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. mmg cntik berjubah.lg plak skang jubah2 byk pilihan n cantik2...

    ReplyDelete
  4. ratu-jubah cantik2 kan sekarang..teruja btul saya..tapi tgk harga...ya ampun..heee

    ReplyDelete