Tuesday, March 27, 2012

Bekas susu

Sangat hepy.. suke warna die.
sebenarnya hati ni lebih berminat kat bekas simpan susu tu.
Humaira pun teruja tgk gambar kartun tu..comel kan kakak!

Monday, March 26, 2012

MaJLIS pertunangan

Majlis yg berlangsung pada cuti sek yg lepas....
layan shj gambar:-)





Sunday, March 25, 2012

Kek batik coklat



Semalam dan hari ni rajin plak buat kek batik..
atas permintaan ciksu jugak..asyik tanye bile nak buat kek batik:-)

Di tambah lagi dgn topping coklat yg memang sengaja letak byk..nyum..nyum..:-)
kali ni saya buat resepi topping lain dari yg biasa sy buat..mmg sedap!
cara buat topping coklat sy ambil sini

Wednesday, March 21, 2012

Rumah tokwan


Balik ke kampung di kuala berang Terengganu..
Saya dan anak2 tidak lupa bergambar dgn tokwan.
Esoknya kami bawa tokwan ke bandar kuala berang.
Katanya nak beli barang:-)
Rindu tokwan..
Insyallah cuti panjang nanti akan ke kampung lg:-)

Friday, March 9, 2012

Sudah isteri org:-)


Ptg td sempat juga saya dan suami ke majlis akad nikah walaupun majlisnya telah selamat sudah..
Kami mmg rapat masa sekolah menengah... Mmg lama sgt dah tak jumpa.. sekarang tgk yani bertambah cantik..dah kurus berbanding zaman sekolah dlu..
Buat sahabat baiku nurul syazwani juga..jgn jeles no aku bergambar dgn yani..hihi

Monday, March 5, 2012

Bicara kita..

 
Jika bicaramu sudah negatif, adakah kamu sangka hati kamu itu bersih? banyakkan lah istighfar (أستغفرالله) agar titik-titik hitam dalam hati kamu itu dapat mengubah kamu menjadi seorang yang positif kerana orang yang bijak tidak asyik berbicara tentang kelemahan orang lain sebaliknya dia akan sibuk memperbaiki diri di samping mendoakan kebaikan mengganti kelemahan orang itu.