Tuesday, May 8, 2012

Kek Coklat Moist

Kek coklat moist ni bukan saya buat sendiri. Tapi saya beli kat ampcop mall masa p kL hari tu. Tapi kek ini tidak dapat menandingi lagi kesedapan kek coklat moist  kepunyaan sepupu saya.




Kek yg paling sedap yang saya makan setakat ini. Saya sempat juga merasa skit kek yg sepupu saya tinggalkan utk tokwan saya di kampung tganu. :-) hehe..

2 comments:

  1. hahaha, kalau buat sendiri pun sedap jugak kan ;) tapi kadang² bila mood malas nak buat datang, tu yg payah sbb mulut nk mengunyah..camne tu? aduhai *dah lama tak buat kek ni sbb mood tak dtg

    ReplyDelete
  2. yg kak uli buat tu pakai butter ye yg bg tokwan? sedap btul:)

    ReplyDelete