Monday, June 18, 2012

Pak Man Mee udang di Pasir Mas

Masa balik klate cuti hari tu, kitorg g makan mee udang  yg femes gak la kat bandar pasir mas. Memang best sgt.

Ni la mak mertua kesayangan saya. Masa ni tgh menunggu mee udang.



Tengok je gambar ni membuat daku nak makan lg dan mahu sj terbang blk klate:-) Ada 3 ekor udang yg besar2 gitu. Harga RM6.50 sepinggan.



Bagi saya mmg kena la dgn tekak ni. Saya suka rasenya. Puas hati makan:-)
ok sekian..

2 comments:

  1. heheh, dieyana pun suka mi ude pok me (rumah mak dieyana depan masjid lemal..tak tanya pun nk bgtau...hahah)...pok me ni sepupu ayah dieyana...sejak mudo lagi duk buat me kuah ude ni..;-)

    ReplyDelete
  2. dieyana..sy suke sgt kuahnya..sedap sgt. udangpun besau gtu:)

    ReplyDelete