Thursday, April 11, 2013

Menyepi

Fuhh..sejak mula bekerja dengan status ibu beranak tiga agak memenatkan jugak. Ditambah lagi dengan komitmen untuk menyiapkan assignment. Juga maid saya juga telah balik kerana sudah cukup tempohnya dan mau kahwin sudaaa..Alhamdulilah dapat juga pengasuh yg sgt berhampiran dgn rumah kitorg. Pengasuh tu jugak hanya jaga sorang je. mujur sangat..ye la kan, tak mau la pengasuh jaga ramai sgt budak..nanti x terkejar plak kan..


ok..untuk semangat diri saya sendiri, sy nak jugak cerita mengenai penyusuan susu ibu.
Aisy hadiya umurnya hampir mencecah 4 bulan..beratnyapun dah 6.++ kg.



 Tak perlu susah2 guna tgn..zaman sekarang yg serba lengkap..guna sahaja pam elektrik. Saya guna pam spectra3.


Oleh disebabkan sy menggunakan pam susu elektrik. Maka adapter ini amat penting diletak di dalam kereta. Adapter ni digunakan sebagai penyambung ke kereta. Untuk sesiapa yang menggunakan pam susu elektrik boleh la membeli adapter ni di mana2 butik penyusuan susu ibu. Mungkin tak semua butik penyusuan menjualnya so pandai2 cari la yek.


ok. itu sahaja cerita yang mahu dikongsikan.
Salam sayang :-)



No comments:

Post a Comment