Thursday, March 6, 2014

kami..mama..pengasuh

Alhamdulillah..syukur di atas nikmat yg diberikan olehNya. Masih lagi bernafas di bumi yg indah ini. Semoga kita semua tidak hanyut dgn nikmat dunia yg semntara ini. Nikmat syurga yg kekal abadi.
 
Ni gambar mama. Rutin hariannya byk di habiskan di masjid. Selalunya lepas solat isyak berjemaah di masjid mama akan singgah ke rumah saya. Semoga mama terus diberi kesihatan yg baik..

Bumi muadzam masih lg di selimuti jerebu... sampai di tmpt kerja ketara bau asap..huhu..


Hujung thn lepas kami ambil semula bibik. Masih lg mengambil bibik yg lama. Alhamdulillah dia masih lg mahu bkerja dgn kami..sy sering juga mengingatkan diri agar dgn kehadiran bibik ini tidak menjejaskan hubungan saya dgn anak-anak. Keperluan emosi anak-anak perlu diutamakan. Jgn sampai anak2 rapat dgn bibikkan..

Selain tu..saya cuba sedaya upaya untuk menyediakan masakan dr air tangan saya sndiri. Bibik cuma mmbantu sediakan bahan dan mengemas. Walaupun sekarang musim assignment yg byk itu..huhu..saya cuba jugak memasak..walau org kata lauk simple2 je.

Semoga Allah membantu kami dlm menguruskan kehidupan ini dengan lebih baik....

No comments:

Post a Comment